june 9 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu june 9 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu

june 9

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

07 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Hey hoi
hoe is het met iedereen?
met mij alles goed. ik ga proberen het kort te houden.
de Familie is op bezoek geweest en dat was heel gezellig. avonden eten lekker zeilen tripje Anguilla, naar het strand.
ben ondertussen ook weer verhuisd naar huisje waar ik vorig jaar zomer ook woonde heel relax. lekker dichtbij werk en alle andere leuke dingen. Jel is hier ook geweest.
heb besloten hier nog een tijdje te blijven dus ga ook opzoek naar een iets permanenter adres nog niet besloten of kopen of huren wordt we zullen wel zien.
ik hoop dat het met iederen in nederland ook goed gaat.
jel lekker begonnen aan nieuwe baan?
Floor hoest met je? weet iedereen het al??
Nina hoest met jou?
Marjo hoe was je feestje?? heb je mijn kaartje nog gekregen.

ik wil graag in july naar nederland komen maar dat doe ik natuurlijk alleen als jullie allemaal tijd hebben om me te zien. kijk even in de agenda en laat me weten wat je plannen zijn tussen 10-24 july.

Hele dikke kus
hopelijk tot snel
Maaike

St Maarten Yacht Club
t.a.v Maaike van Mameren
Welfare road 90
P.O Box 5315
Philipsburg
Sint Maarten,
Nederland Antilles
0599-5860850

  • 07 Juni 2010 - 13:22

    Eef:

    ha lieverd, goed van je te horen! Ja, was het leuk met de hele fam?Ik ben weer helemaal ingeburgerd thuis, alsof ik nooit ben weggewest :-) nu solliciteren en werken in een restaurantje, dus even beunen. En, ik ben er als je komt! En als je nog een logeerplekkie nodig hebt, heb geen extra kamer voor je maar je mag zeker komen logeren :-)
    Zoen! x

  • 07 Juni 2010 - 19:58

    Mam:

    Hallo Maaike, leuk verslag weer, en volgens mij zijn er best wat mensen in juli, wordt gezellig dus. Veel liefs dikke xxxx

  • 08 Juni 2010 - 12:42

    Marlies:

    Wij zijn er he, maar dat wist je al! Spreek je hopelijk snel! Kusjes!!

  • 09 Juni 2010 - 14:02

    Jolands:

    joehoe,
    ik ben de vakantie alweer bijna vergeten (work overload!!).
    hoe is het daar? al veel aanmeldingen voor de zomerkampen?
    kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

st maarten

Heineken regatta en zeil instructeur st maarten

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2010

june 9

13 April 2010

April 13 2010

22 Januari 2010

22 jan 2010

08 November 2009

zondag 8 nov

17 Oktober 2009

verjaardags feestje en meer zat 16 oct
Maaike

Zeilinstructeur St maarten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 2890
Totaal aantal bezoekers 70274

Voorgaande reizen:

05 Februari 2009 - 17 Juli 2009

st maarten

Landen bezocht: