April 13 2010 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu April 13 2010 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu

April 13 2010

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

13 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Oeps het is nu wel heel lang geleden dat ik een update heb geplaats. Mijn leven op st Maarten gaat eigenlijk gewoon zijn gangetje dus zal alleen even wat schrijven over hoogte puntne van de afgelopen paar maanden.

1)2 Series georganiseerd. een met een sponsor waar ik alles voor heb geregeld was heel tof. $1000 sponsoring binnen gehaald.
2) Heineken regatta waar ik mee heb gezeild op een J122 was super cool we hadden moeten winnen maar hadden op de eerste dag een DSQ dus helaas maar waren toch nog derder. waren ook weer mooie feestjes natuurlijk
3)alle stagaires zijn weer vertrokken. dus Heather Petra en ik zijn weer met z;n drien.
4) Zit met de gedachte om me toch maar officeel hier te gaan inschrijven. of ik nou verder ga met de Yacht Club of voor iemand anders ga werken weet ik nog niet maar het leven bevalt me hier eigenlijk wel. zou alleen wat meer willen verdienen. spaar geld is nu echt op.
5) sosciale leven gaat ook goed. Heather Nettie Stephane en nog wat anderen zorgen ervoor dat het hier erg gezellig is.
6) Frank was op bezoek geweest, hij was de vorige comodor van de club maar verhuisd naar Curacoa. was erg leuk hem weer te zien.
7) mis jullie allemaal wel dus hoop dat jullie me goed op de hoogte blijven houden van alle nieuwtjes.

dat was het denk ik wel. zal nog wat foto;s verzamelen.
hele dikke kus
Maaike

  • 13 April 2010 - 18:16

    Jolanda:

    joehoe zussie,
    Nog een maandje en dan komen wij je al opzoeken!! Heb er zin in!!
    Kuss

  • 14 April 2010 - 09:16

    Anne:

    Hoi Maai!
    Aangezien ik je gisteren nog heb gesproken wist ik al hoe het ging maar toch leuk om weer eens wat foto's te zien. Fijne week nog. Ciao bella! Liefs X

  • 14 April 2010 - 19:15

    Mama:

    Lieve Maaike, gezellig hoor weer eens een bericht met foto's, we komens al over 4.5 weken en we hebben er veel zin in jij ook? veel liefs xxx tot horens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

st maarten

Heineken regatta en zeil instructeur st maarten

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2010

june 9

13 April 2010

April 13 2010

22 Januari 2010

22 jan 2010

08 November 2009

zondag 8 nov

17 Oktober 2009

verjaardags feestje en meer zat 16 oct
Maaike

Zeilinstructeur St maarten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 70271

Voorgaande reizen:

05 Februari 2009 - 17 Juli 2009

st maarten

Landen bezocht: