Laatste dagje - Reisverslag uit Le Marin, Martinique van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu Laatste dagje - Reisverslag uit Le Marin, Martinique van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu

Laatste dagje

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

17 December 2008 | Martinique, Le Marin

hey hoi
hoe is het met iedereen? met mij alles goed. vandaag mijn laatste dag hier en ik zit de hele dag achter de computer op zoek naar een baan. vanmorgen ook even langs charter companies geweest. om mijn cv te geven en te vragen of ze op zoek zijn naar schippers maar helaas. niet op dit moment en ze willen eigenlijk franze diplomering hier.
vanavond rond 7 uur vliegen en dan morgen rond 1 uur in nederland.
de spanning in de groep was de laatste dag om te snijden er is een beetje een splitsing geweest in de groep en mat kate martin en ik hebben het onwijs naar ons zin met elkaar maar nicki en colin zijn al vier dagen aan het schagerijnen heel irritant zeker voor jack die hier op vakantie is en er een ebetje tussen hangt. Kate en Matt zijn nu toch ook van plan om met de kerst naar thuis thuis te gaan dus dan zien we elkaar weer in januarie.

lieve ploeg we moeten even een datum in januarie prikken ovoor een kleine reunie? ik vertrek de 17jan weer terug hierheen.
laat t me maar weten.

hele dikke kus
tot snel
doei doei

ps van de week een groep met 8 walvissen gezien de foto's komen snel

  • 17 December 2008 - 16:21

    Mam:

    Hallo Maaike, ik zit in grun, ga zo met de raad uit eten ben benieuwd.
    Hele goede reis en slaap ze. veel liefs dikke kus zie je vrijdag

  • 17 December 2008 - 22:37

    Anne:

    Hé Maai! Jammer dat ik gisteren geen tijd had om je te spreken. Hele goede reis of welkom thuis! Hangt er vanaf wanneer je het leest. Spreek je snel weer even. Ciao! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Martinique, Le Marin

st maarten

Heineken regatta en zeil instructeur st maarten

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2010

june 9

13 April 2010

April 13 2010

22 Januari 2010

22 jan 2010

08 November 2009

zondag 8 nov

17 Oktober 2009

verjaardags feestje en meer zat 16 oct
Maaike

Zeilinstructeur St maarten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 70267

Voorgaande reizen:

05 Februari 2009 - 17 Juli 2009

st maarten

Landen bezocht: