verjaardags feestje en meer zat 16 oct - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu verjaardags feestje en meer zat 16 oct - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu

verjaardags feestje en meer zat 16 oct

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

17 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

lieve allemaal
mijn verjaardag is nu alweer ruim een week achter de rug maar wou jullie toch even laten mee genieten van mijn feestje het was heel erg gezellig en veel te kansloos maar dat kon vond ik. om half zes begonnen met drinken met de mensen van kantoor en langzaam maar zeker kwamen mijn vriendjes en vriendinnetjes van hier binnen. we hebben tot een uur of 9 op de yacht club gezeten en daarna hebben we ons verplaats naar Soggy dollar waar de taquilla op tafel kwam en het allemaal mis ging.
zoals sommige misschien wel weten moet ik dit weekend ook helaas mijn geweldige huisje verlaten en verplaats ik mij naar Kay Hill. ik zal morgen foto;s maken zodat jullie allemaal kunnen mee genieten van mijn fantastische uitzicht.
ik hoop dat het goed gaat met iedereen.
Dikke kus
Maaikevan

• 17 Oktober 2009 - 14:17

Mam:

Lieve Maaike, zo te zien hebben jullie je heel goed vermaakt. Gezellig hoor. Vandaag dus verhuizen heb je nog hulptroepen want het past vast niet in een tas hopelijk wel in de auto, veel succes fijn weekend en een dikke kus

• 18 Oktober 2009 - 10:28

Eef:

Ha meis,

Klinkt goed! En je bent nog steed knetterbruin, goed man! Ben nu nog in Maleisie, ga morgen voor een weekje naar Thailand want in afwachting van visum voor India... Hier alles goed dus :-) dikke zoen! x

• 19 Oktober 2009 - 10:48

Anne:

Hoi Maai! Fijn dat je een leuk feestje hebt gehad, ben benieuwd hoe je nieuwe huis is. Maar dat zie ik 'hier' natuurlijk vanzelf. Fijne week. Ciao! Liefs X

• 20 Oktober 2009 - 05:57

Jolanda:

Ziet er gezellig uit!!
    hoe is je verhuizing gegaan? en hoe is je nieuwe huisje??
    kuss