nog een paar foto's - Reisverslag uit Gargellen, Oostenrijk van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu nog een paar foto's - Reisverslag uit Gargellen, Oostenrijk van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu

nog een paar foto's

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

22 December 2008 | Oostenrijk, Gargellen

hey hoi
hoe is het met iedereen?
hier alles goed. Jolanda en ik zijn vrijdag goed aan gekomen in Gargellen. en hebben er ondertussen alweer 2 drink avonden op zitten en een ski dag. het sneeuwt al drie dagen als een dolle. en das wel best dan kan ik nog een beetje bij komen.
heb vandaag nog wat foto's gevonden van de laatste weken in de Carabbean. wil op deze manier ook even iedereen fijne kerst dagen en een goede jaarwisseling wensen.
tot snel
groetjes

• 22 December 2008 - 15:51

Eef:

Jij ook meis! wat herlijk dat jullie samen lekker in de sneeuw zitten, helemaal top! Ik ben paar dagen in Appeltern, ben scriptie aan het schrijven...

geniet ervan, drink een biertje voor me en tot snel! dikke zien aan beiden, eef

• 23 December 2008 - 16:02

Tante MIEKE:

hallo maaike nog van harte met het behalen van je diploma. Geweldig allemaal,wat een belevenis,zowel met zo,n groep mensen als met het zeilen over de oceaan.Een hele ervaring goed hoor.En nu in de dikke sneeuw.Hopelijk word het nog wat met het skieen, en anders maar wandelen of sleeën.veel plezier en de groetjes aan de familie xxxx