22 jan 2010 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu 22 jan 2010 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu

22 jan 2010

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

22 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Oeps dat is lang geleden.
ik ga proberen het kort te houden.
November was een drukke leuke maand op St Maarten. Veel nieuwe kinderen aan het zeilen gekregen en we organiseren ieder weekend wedstrijden helemaal top dus.
de after work drankjes gaan ook lekker, iedere woensdag eerst een biertje op de club en daarna bij Lady C. en op vrijdag vaak eerst een biertje op de club en daarna ergens wat eten en op zaterdag kan er na de wedstrijd natuurlijk ook nog een een klein drankje in.
Tijdens de kerst vakantie ben ik weer als van ouds naar Gargellen geweest. de sneeuw had beter gekunt maar het was weer als vanouds gezellig.
Sinds ik terug ben gaat alles z'n gangetje heb alleen een shouder blesure die niet over wil gaan en op dit eiland kunnen ze natuurlijk geen MRI maken dus we hopen maar dat rust helpt.
Verder hier alles goed. De Heineken regatta komt langzaam dichterbij dus daar is iedereen druk mee. en ik houd me bezig met prive lessen kinder lessen wedstrijden organiseren en af en toe gaan we ofisland om een wedstrijd te varen.
ik hoop dat het met iedereen heel goed gaat. en iedereen die geld tijd en zin heeft om langs te komen is natuurlijk nogsteeds van harte welkom.
hele dikke kus
Maaike

• 22 Januari 2010 - 14:29

Marlies:

Wat een leuke foto's!! Van zowel de wintersport als 't zeilen!! Succes met je schouder, lessen en de voorbereidingen voor de Heineken! Spreek je snel! KUSJES!

• 22 Januari 2010 - 14:38

Jolanda:

van mij mogen de verhalen wel langer hoor:).
    Succes met herstel!
    Kuss

• 23 Januari 2010 - 10:50

Mama:

Lieve Maaike, dat ziet er weer heel goed uit allemaal, vervelend dat je arm nog niet wil. Succes ermee, dikke kus

• 25 Januari 2010 - 05:04

Eef:

Ha meissie, wat leuk om je even lekker op de foto te zien, en om Jolanda ook te zien! Echt gezellig, lijkt t even of ik ook naast je sta, haha!
    Hier alles goed, heb net een nieuwe job op een boerderij gevonden, dit keer lijkt het wel helemaal leuk; leuke mensen, mooie omgeving en superlekker weer, zonnigste spot van NZ, jee! En hebben bikes enzo dus kan ook een beetje gezond doen :-)
    Top meis, veel plezier! En balen van die schouder, hmm.. Kus! x

• 26 Januari 2010 - 12:35

Irene:

He Maaik,
    leuke foto's weer! Word er echt jaloers van! Geniet er nog maar van en succes met alles.
    Liefs