we zijn er (alweer 1 1/2 week) - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu we zijn er (alweer 1 1/2 week) - Reisverslag uit Saint John's, Antigua van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu

we zijn er (alweer 1 1/2 week)

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

12 December 2008 | Antigua, Saint John's

hey hoi
dit wordt geen lang verhaal maar wou toch even een berichtje plaatsen.
ik ben na 3 weken vorigge week donderdag morgen vroeg aangekomen in Antiqua. de reis was lang, met plus punten en min punten. Maar alles is goed gegaan.het was een onwijze ervaring en het was goed voor mijn sosciale vaardigheden. al was dat soms best moeilijk met mensen aan boord die niks doen. maar ik ben er nu en heb mijn Yachtmaster in de pocket. het examen ging eigenlijk best wel goed. geloof dat de examinator best wel blij was. het was wel twee dagen en Kate was erg bang dat ze het niet ging halen maar gelukkig hebben we het allemaal gehaald.
het is hier heerlijk weer al hadden we bij aankomst regen en hebben we gemiddeld toch wel 5 buien op een dag.

ik geloof dat niet al mijn berichtjes via sms aankomen en dat ik ook niet alles ontvang maar dat merken we vanzelf als ik terug ben.
hoop dat het met iedereen goed gaat.
ik ben vandaag druk bezig met mijn cv en soliciteren, hopelijk gaat dat goed.
we hebben geloof ik 5 uur tijd verschil.
we zijn nu dus in Falmouth harbour. en ik mocht zomaar Colin zijn computer lenen om in een croeg te gaan zitten en de hele dag te internetten. geloof dat ie zich een beetje schuldig voelde omdat ie gister weer eens tegen me is uitgevallen. we liggen elkaar niet zo.
gelukkig is het nog maar vijf dagen dus dat komt goed.
helaas dus vandaag geen zon uren gepakt. gister trouwens mezelf verwend met een manicure en pedicure was hard nodig. had nog al wat heelt opgelopen dat afgelopen weken.

ik hou er weer mee op bericht is alweer veel te lang.
ploeg heel veel plezier vanavond bij hedje. hele dikke kus

fam tot vrijdag en jo tot donderdag.

hele dikke kus
groetjes

  • 13 December 2008 - 07:33

    Irene Van Der Laag:

    hoi maaike,
    geweldig hoor,
    dat je het gedaan hebt, en gehaald hebt,
    succes met solliciteren!!
    hartelijke groet,

  • 14 December 2008 - 13:08

    Nina:

    Lieve Maai, van harte gefeliciteerd! Wauw, wat een diploma.. Geniet enorm van je laatste week. We hebben je gemist met Hed d'r feestje, leuk dat je weer terug komt. Heel veel liefs X

  • 14 December 2008 - 16:28

    Jolanda:

    Wau die fotos zijn fantastisch!! Leuk om je volgende week weer te zien:)
    Kus

  • 14 December 2008 - 18:12

    Mam:

    Lieve Maaike,wat een geweldige foto's, veel vis gevangen, heb jij ze ook wel binnen gehaald? Hoelaat kom je aan donderdag? Wij gaan woensdag naar Len/ Oma van Mameren en dan donderdag door naar oostenrijk. Veel liefs en tot vrijdag dikke kus xxxxxxx

  • 14 December 2008 - 18:41

    Floor:

    He meis!!

    Wat stoer al die foto's, ben trots op je!! En toch wel tikkeltje jaloers hoor, al was het alleen maar om het mooie weer....
    Fijn om eindelijk ook weer eens je stem te hebben gehoord vrijdag, heel leuk!! Alvast fijne wintersport toegewenst en hopelijk tot snel!!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Antigua, Saint John's

st maarten

Heineken regatta en zeil instructeur st maarten

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2010

june 9

13 April 2010

April 13 2010

22 Januari 2010

22 jan 2010

08 November 2009

zondag 8 nov

17 Oktober 2009

verjaardags feestje en meer zat 16 oct
Maaike

Zeilinstructeur St maarten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 70275

Voorgaande reizen:

05 Februari 2009 - 17 Juli 2009

st maarten

Landen bezocht: