zondag 8 nov - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu zondag 8 nov - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike Mameren - WaarBenJij.nu

zondag 8 nov

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

08 November 2009 | Nederland, Amsterdam

hey hoi
ik ben dus idd verhuisd en mijn nieuwe huisje is dan wel iets kleiner maar het uitzicht is zo fantastisch dat het niet uit maakt. het is namelijk toch niet alsof ik veel thuis ben.
de afgelopen paar weken zijn er weer een aantal mooie feestjes geweest. de Heineken Green synergree dj contest was super leuk. had kaartjes gekregen en ben samen met Maartje heen geweest en natuurlijk waren alle stagaires er ook. heel gezellig. verder blijven we met de groep op woensdag borrelen maar we doen nu regelmatig eerst een drankje bij Lady C. is een boot waar je heel relaxd op kan zitten. en is naast de yachtclub. er komen langzaam maar zeker ook steeds meer boten in de lagoon en meer toeristen op het eiland en we merken het aan het verkeer. maar hopelijk komt dat allemaal goed.
er is sinds drie dagen ook een oud collega van het Garijp op het eiland, Netty was een van de coaches die mij heeft les gegeven en ze werkt nu als zeilmaker voor Ernst bij North Sails. dus daar heb ik gister even mee bij geklets.
nu is mijn verhaal weer veel te lang
ik hoop dat alles in nederland goed gaat.
ik hoor niet veel maar geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen.

Nina en Loek zijn jullie al bijna onderweg terug naar Nederland.
Jel heb je al besloten wat je gaat doen?
Stok hoe gaat de huizen jacht?
Hedje ik wil foto's van je man zien!!!
Marjo hoe is je stage????
Anne bijna jarig Spannend!!!!!
Len ben blij dat de nieuwe baan een succes is.
en voor iedereen ik ben maandag 21 dec voor een nachtje in nederland en zou het super leuk vinden als ik wat mensen zou kunnen zien. ik vertrek dinsdag 22 dec naar Gargellen.
Dikke kus
Maaike

  • 08 November 2009 - 20:35

    Eef:

    Ha meissie! Verhuisd? Maar hoe moet dat nou met post? Hou je oude adres in de gaten... ;-)
    Nou is je verhaal veel te lang? Haha, je hebt mijn verhalen wel eens gezien? Haha!
    Ben in Nieuw Zeeland, retekoud maar wel supermooi hier. Veel nieuwe warme kleren gekocht :-). Ga volg wk proberen een baantje te vinden op een schapenfarm, potentiele knappe boeren maken deel uit van het selectieproces natuurlijk... Hou je op de hoogte! x

  • 09 November 2009 - 07:20

    Jolanda:

    Joehoe the Lady C!!! Cool!!
    Hoe was het feestje gisteren?
    Kuss

  • 09 November 2009 - 17:01

    Mam:

    Lieve Maaike, Ziet er goed uit en je hebt idd een geweldig uitzicht als de foto,s daarvan ziijn.
    Ik zit weer in Kin de honden en Pap heel blij.
    veel liefs dikke kus xxx

  • 09 November 2009 - 19:43

    Anne:

    Hoi Maai! Fijn te lezen dat je je daar zo goed vermaakt. En helemaal mooi dat je je dag kan beginnen met een fantastisch uitzicht. En nog mooier dat ik je in december nog even ga zien!!! Duurt nog even maar toch leuk. Ciao bella! Liefs X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

st maarten

Heineken regatta en zeil instructeur st maarten

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2010

june 9

13 April 2010

April 13 2010

22 Januari 2010

22 jan 2010

08 November 2009

zondag 8 nov

17 Oktober 2009

verjaardags feestje en meer zat 16 oct
Maaike

Zeilinstructeur St maarten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 70273

Voorgaande reizen:

05 Februari 2009 - 17 Juli 2009

st maarten

Landen bezocht: